mandag 22. februar 2016

Informasjon FRA HELVETE?! (Sitat og YouTube-lenke)

Hvem?
Jan Kaare Hanvold, ansvarlig redaktør
Hvor?
Øvre Eikervei 126, Drammen (og på TV Visjon Norge)
Når?
10.08.2014
Sammenheng?
Sommerkonferanse 2014. Foran noen frammøtte samt TV-kamera. I samtale med sin venn og samarbeidspartner, Norge Idags sjefredaktør, Finn Jarle Sæle.

Sitat:
 
"(...) den informasjonen som du får gjennom NRK, TV2 - disse mediaene - det er løgn ifra helvete. Det er rein, skjære propaganda - muslimsk propaganda. Jeg mener: Det er bare dét det er.
(...) Det er jo det som - kan du si - bor i disse journalistene - det er jo et hat imot den kristne tro. Jeg har jo sjøl vært utsatt, da, for Sidsel Wold; jeg mener: Midt i Jerusalemsmarsjen i fjor - så kom hun imot meg - med en aggressiv palestiner - og skulle ha meg til å si noe om Tempelhøyden (...) og at moskéen skulle rives.

(...) men jeg visste jo hva hu kjerringa der var ute etter, så hun fikk jo liksom ikke noe svar av meg. Jeg bare sa: "Jeg vet ikke," sa jeg. (...) han var jo veldig aggressiv; han holdt på å fly på meg (...) Sånn holdt han på, foran, da, Sidsel Wold, for å da åpne opp. Skjønner du?"

Kilde/dokumentasjon?
Hør sitatet på YouTube
(https://youtu.be/7uP9Jdnjycs?t=1148 - besøkt 22.02.2016)



Syns du det er  for ille  ...
... at slik retorikk og forkynnelse får lov å spres i stor skala?
Stem i så fall gjerne i et rungende "nei" -
på Facebook-sida Nei til TV Visjon Norge.

Ser du noe du mener er feil, eller har du andre ting på hjertet? Ta i så fall gjerne kontakt i ei melding til ovennevnte Facebook-side, eller kontakt "kritikerversting" Sigmund Voll Ådnøy på tlf. 96 62 30 67!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar